• Wpisów:24
  • Średnio co: 143 dni
  • Ostatni wpis:9 lata temu, 15:23
  • Licznik odwiedzin:6 035 / 3578 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
słuchajcie
pożyczyłam od kolegi sims 2 zwierzaki
no i jak zainstalowałam od razu poszłam mu oddać
ale żeby mi działały muszę odpalić ta płytką więc
odinstalowałam je
i wszystkie rodziny mi sie usunęły
więc ten blog pozostawię na pamiątkę
i założyłam nowy xXxweraxXx.pinger.pl
tylko muszę pościągać te wszystkie rzeczy
tragedia
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
Hej
zdaje mi sie albo moja koleżanka chce mnie zeswatać albo po prostu przedstawia mi jej brata
ale w to drugie wątpię ponieważ zaprosiła mnie na jego urodziny i powiedział że jest wolny i że lubi takie dziewczyny jak ja xD
a i on nazywa się Jastin
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (13) ›
 

 
siemka
kupiłam sobie nową małą czarną
dzieci poszły do szkoły prywatnej
ja kupiłam sobie basen
ale mam malutki problem to taki że dzieci maja wadę wzroku i noszą okularki no ale Kevin ładnie w nich wygląda ale Kenda nie zbyt ( nie to że jestem samolubna ale sama ona tam powiedziała )
a dzieci idą na studia już niedługo wiec cała chata dla mnie
  • awatar Moje pokręcone życie: okulary są teraz bardzo modne ;)
  • awatar Zwyczajne Zycie Panny M.: Takie uroki ciągłego siedzenia przed koputerem i telewizorem. Ale dzieciakom nawet do twarzy w okularach.
  • awatar loollll: . Śliczny basenik :D . widzę że macie dzienki niemu dużo zabawy . A dziecią w okularkach jest bardzo ładnie . :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
idiotka ze mnie
w tamtej notce pisałam że poznałam trzech fajnych kolesiów lub babki xD
dowiedziałam sie że ich nie było trzech a jeden i tylko facet
no i gadałam z nim bo dałam mu numer telefonu ( nawet nie wiedziałam ) ale z tym kolesiem nic między nami nie zaszło (nie będę na 100% z nim ponieważ ma na imię Dann)
to jest chyba jakaś klątwa
teraz spróbuje dodać filmiki jak śpiewam
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
no wiec xD
byłam na dyskotece (nowa) ale ściany jeszcze nie zrobione
i ośmieszyłam się na całego założyłam bluzkę na ramiączkach i spodnie + kozaki
no więc pierw tańczyłam i piłam piwo czy coś takiego xD
a potem był konkurs talentów (a ja ładnie śpiewam ale nie po pijaku) no i się zgłosiłam tak mi się spodobało że weszłam na sprzęt a potem skoczyłam i ośmieszyłam się na całego (przewróciłam się)
grałam też w kręgle i zrobiłam sobie fotkę i poznałam trzech fajnych kolesiów albo trzy fajne dziewczyny (nie widziałam zbyt dobrze)
a zdjęcie które zrobiłam położyłam sobie na moim biureczku ;*
no i widziałam brata Dana i zrobiłam mu zdjęcie
i kręciłam się na kolę
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (17) ›
 

 
No i już po kolędzie Kevin jak zobaczył że w tym roku chodzi ( baba a nie ksiądz ) zakonnica prawie mnie opluł ze śmiechu
Też byłam zdziwiona a Kendra nawet nie podniosła za przeproszeniem dupy
było miło ale kiedy już wychodziła chciała przytulić dzieci na pożegnanie ale Kevin odmówił (ale mi było wstyd) muszę z nim porozmawiać
nie mijaliśmy teraz kolędy ale tak o 18.30 no ale nie miałam czasu szybciej dodać
  • awatar Gość: zajebista notka... Proszę pisz dalej co z ta zakonnicą :* :P
  • awatar Gość: no tak kolęda:):)
  • awatar SIMone: skad masz stroj zakonnicy?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (10) ›
 

 
No więc byłam u fryzjera kupiłam nowe ciuchy i czuje się znacznie lepiej ( czuje się jakbym się od czegoś uwolniła )
Kendra jest umówiona do psychologa na jutro ale mówi mi że nigdzie się nie ruszy
kupię jaj lizaka zmieni zdanie ( chyba )
a teraz najważniejsze czyli o Danym no więc czytałam gazetę która wypadła jemu jak wynosił się i było tak napisane 30.czerwca.2007 ( dwa lata temu ) z zakładu psychiatrycznego uciekł chory człowiek (...) i z wszystkich danych jakie były tam zapisane wszytko wchodziło na to że to Dan bo po co mu by to było i było jeszcze napisane że trafił tam bo zgwałcił i zabił 3 dziewczynki od 4 do 12 lat
policja mówi że to nie żaden dowód bo ten facet już nie żyje nie wiem co mam myśleć
  • awatar Gość: Wyglądasz świetnie! I niema się co martwić.Jeśli to wszystko prawda to nawer lepiej, że to się stało.Pewnie za niedługo pozansz kogoś ciekawwszego od Dana. Powodzenia:*
  • awatar Gość: Na samom myśl ze to on a ty z nim żyłas ... brrrr :o
  • awatar Próżność.: korzystna zmiana :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

 
dziś rano Kendra podchodzi do mnie i mówi że tata ją wczoraj wieczorek jak odrabiała lekcje obmacywał ja od razu pobiegłam do niego i zaczęło się Kevin zadzwonił szybko na policję ale oni dali mu tylko mandat no więc powiedziałam mu że ma się wynosić ale on powiedział że oskarży mnie do sądu
ja się na tym nie znam ale dzieci są moje bo nie wzięłam z nim ślubu jeszcze
  • awatar Maja Tinker: Dziękuję, mam nadzieję, że tobie też się wszystko ułoży ;) Jak Kendra?
  • awatar Gość: Jak on tak może! Co za pedofil. I dostał za to tylko mandat?! Nie do pomyślenia!
  • awatar Mia Smitch- Poważna i szalona: co za wyrodny ojciec! żeby obmacywać własne dziecko! musisz ją wspierać!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (13) ›
 

 
z poprzedniej notce pisałam że moje życie jest do kitu teraz to pisze po raz drugi ponieważ
po powrocie całej rodziny z miasta (kupiłam Kendrzę sukienkę) pokłóciłam się z Danem
a o co oczywiście o bzdety czyli o to że kupiliśmy nowszy samochód i o nowe meble w naszej sypialni ( kłótnia polegała na tym że musimy mieć pierw ślub a teraz nie mamy kasy a jeszcze kupujemy sobie fajne rzeczy )a ja z ślubem chcę poczekać a teraz jest już odwołany Dan mnie zaatakował i pobił dzieci były zmienne bo Kendra płakała a Kevin dopingował mnie
  • awatar Gość: UUU,szkoda że się pokłociłaś
  • awatar Gość: Kendra jaka laska :D
  • awatar loollll: . OJjojoj . Wstrzymaj się z tym ślubem !
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

 
Moje życie jest do kitu
zwolnili mnie
ale nie dosłownie
dali mi najniższe stanowisko czaicie z najwyższego na najniższy jestem zła
i powięziłam ze znajdę lepszą prace ale ja byłam na samym szczycie
no i jeszcze za co mamy żyć jedzenie i rachunki a ja nie mam kasy
no i dyrektor nie przyjął moich dzieci do szkoły prywatnej powiedział że jesteśmy dziwni a szczególnie ja bardzo płaczliwa
no ale Kevin nauczył już się perfekt czytać
  • awatar Gość: Gratuluje Ci,że Kevin nauczył sie czytać i przepraszam że Cie zablokowałam :)
  • awatar Gość: sprostowanie: za to, że najwyraźniej podoba ci się mój gust (czasami najpierw piszę, a później myślę)
  • awatar Gość: Dziękuje (nie tak jakby za to, że w imieniu Erica tylko za to, żę najwyraźniej mam dobry gust:)).
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (10) ›
 

 
no więc mam dużo do dodania
ale pisać się mi nie chcę
więc napisze tylko że dzieci miały urodziny
a i jeszcze jedno Kendra umie już czytać
ale Kevinowi trochę nie wychodzi
  • awatar Gość: Słodziutkie dzieci
  • awatar loollll: . Ohhh ! śliczne dzieciątka :) . Gratulacjeee
  • awatar Moon Bolitar: a jeszcze niedawno te twoje dzieciaczki w pieluchach raczkowały za mamusią .. a teraz proszę ..już do szkoły poszły
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
dzieciaczki mi już urosły
Kendra i Kevin mają czarne włoski
nikt z nich nie ma blond tak jak ja
ale są fajniutkie
  • awatar Gość: ty masz naturalne czarne więc mają po obojgu rodziców ;D
  • awatar Nicol Vitus: tak
  • awatar Gość: chyba lecisz:D:D A ten samolot dostanie się na koniec kariery biznes??
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (11) ›
 

 
RoXanaxdd wypaplałaś
urodziłam bliźniaki ( przyrzekam nie brałam kodu )
chłopca i dziewczynkę
chłopiec-Kevin
dziewczynka-Kendra
no mają takie ubranka w paski różowo zielone
oby dwoje takie same bo tak chciałam
trochę różu chłopkowi nie zaszkodzi
  • awatar Gość: Podwójne gratulacje
  • awatar Gość: jak zrobiłaś, że masz bliźniaki ;>
  • awatar Mia Smitch- Poważna i szalona: piękne dzieci:) twoja malutka już od urodzenia w rajstopkach:) masz ślicznny dom:)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (13) ›
 

 
  • awatar Gość: Napewno będziesz zajefajna mamą :)
  • awatar Gość: Śliczny domek.Mam nadzieje, że dobrze pójdzie.
  • awatar loollll: . Hmmm xdd . Bardzo ładny domek :D . Ohh ! Napewno dasz radę ! . Módl się aby nie były to bliźniaki :P
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
No więc u mnie się dużo zmieniło zachorowałam (tak myślałam) i poszłam do lekarza on mnie skierował na USG i jestem ciąży pomyślałam że dopiero Danny się wprowadził a teraz się wyprowadzi bo nie mieliśmy w planach dzieci ale co zrobić więc mu powiedziałam i zdrętwiał jak słup i pojechał gdzieś moim samochodem na ok. 2 godziny a ja w tym czasie siedziałam w "kiblu" i płakałam (pobrudziłam moją nową sukienkę) i zaczęłam mieć mdłości potem usiadłam się przy ścianie i patrzałam czy nie idzie po tym jak ochłonęłam Danny wszedł do łazienki i przeprosił mnie za jego zachowanie i że mamy pójść na zakupy kiedy patrzałam na ciuszki dla dzieci zapytał mnie czy chcę już wiem jaka to płeć ja powiedziałam mu że to za wcześnie i że w gazecie po jego nie obecność znalazłam idealny dom dla nas
przeprowadzka już jutro lub pojutrze spakowana jestem Dan również oto kilka zdjęć
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

wera473
 
majatinker
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

wera473
 
majatinker
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

wera473
 
majatinker
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
po pierwsze jestem na samym szczycie kariery Biznes
tak się cieszę
po drugie to dość nie typowa sprawa bo ja oświadczyłam się Danowi (dziwna bo zazwyczaj o rękę proszą chłopcy dziewczyną) kobieta chłopakowi coś chyba przekręciłam ale nie mogłam dłużej zwlekać bo za Danem chodzi tysiące dziewczyn i bym go jeszcze straciła no ale zgodził się nie mieszkamy razem bo chwialiśmy obrazu po ślubie przeprowadzić się do większego domku ( myślałam też o bloku ale mam teraz dużo kasy z pracy to na jednorodzinny duży nam starczy )
a po trzecie wyprawiłam z tej okazji imprezę ale robiłam zdjęcia tylko mi i Danowi ( bo na nikogo innego nie zwracałam uwagi )
  • awatar Gość: Gratuluje
  • awatar Moon Bolitar: cierpliwości, nie sprawdzam co kilka minut czy nie ma jakiś nowych komentarzy na blogu strony z których są moje dodatki : www.all-about-style.com www.aroundthesims2.com www.edenstyle.it www.freedonationitems.moonfruit.com www.holysimoly.com www.lianasims2.net www.modtheisms2.com www.peggyzone.com www.pimp-my-sims.com www.raonsims.com www.sims2.simcredibledesigns.com www.sims2cri.com www.thesims2house.netsons.org www.xmsims.com
  • awatar Isabel Coat: dziękuje
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (15) ›
 

 
byłam u fryzjera powiedziałam że ma mi obciąć ale nie za krótko a obciął mi ohydnie i poszłam do innego żeby mi je przynajmniej poprawił i według mnie może być sami oceńcie
  • awatar Gość: Superrr
  • awatar Gość: super fryzurka ^^ i te twoje "malunki" też świetne :)
  • awatar Gość: super gratulacje a fryzurka piekna
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
a ten chłopak którego miałam na oku
nazywa się Danny
i muszę wam się pochwalić dwoma rzeczami
po pierwsze dostałam awans na zastępce kierownika
a po drugie pocałowałam się z Dannem
a do fryzjera idę jutro bo dziś było wszystko zajęte ale może pójdę do innego
  • awatar Gość: "buzi ;*" Ołje robi się gorońco :)
  • awatar Próżność.: wszyscy romansujecie :P
  • awatar ThisIsTheLife: możesz mi powiedzieć jakie masz dodatki że takie świetne fryzury i ciuchy:P? bo ja dopiero zainstalowałam sobie simsy:)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Byłam u fryzjera i pofarbowałam włosy na blond
oto kilka fotek
mam pewnego chłopaka na oku ( nawet dwóch )
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 
szczęśliwego nowego roku 2009
a oto kilka fotek pożegnania starego i powitania nowego
  • awatar Gość: fajne
  • awatar Próżność.: włosy i ubrania w zasadzie masz na stronach w google. po prostu wpisujesz "sims 2 downloads" i wchodzisz na jakąś stronę.
  • awatar Gość: bardzo ładnie wyszłaś sylwestra udały się ? mi bardzo
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›